Sunday, August 29, 2010

toyol isap rokok..???

nie la toyol tue..
Seperti biasa selepas menunaikan solat subuh bersendirian..,aku diajak oleh ibnor untuk bermain garena di room malaysia 95.Kemenangan selalu berpihak pada kami,seorg demi seorg pemain leave dr game tersebut.Selepas tamat seprem,baru la aku dan ibnor tido.Sayang nye aku x bleh tido sehingga 10 pg. Aku membuka pc berserta lcd 16 inci aku blek di dalam bilik aku. Sunggguh lena aku tgk kawan2 aku tido. ketika sedang khusuk sku memerhatikan dorg tido, aku terbau abu xray. Oh..tidak..itu bkan abu xray, aku perbetulkan sensor aku blek..Haaah..x syak lagi..bau itu ialah asap rokok..Aku cuba mencari punca asap rokok itu. Haaaaaah...aku jmpe toyol nie yg isap rokok tue..babi btul toyol nie..mengugat iman aku yg lemah...

No comments:

Post a Comment